آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»سایر استخدام»استخدام دولتی و هیات علمی دی و بهمن 95
استخدام دولتی و هیات علمی دی و بهمن 95-pic1

استخدام دولتی و هیات علمی دی و بهمن 95

موارد حائز اهمیت در جذب قضات در سال 95

مراسم تحلیف 260 کارآموز قضایی استان‌های تهران، قم، شیراز و کرمانشاه با حضور دادستان کل کشور برگزار شد.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام توحید عاملی در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی استان‌های تهران، قم، شیراز و کرمانشاه که در ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد، گفت: امروز مراسم تحلیف 260 نفر از کارموزان قضایی است که توانسته اند مراحل جذب و گزینش و آموزش را با موفقیت طی کنند. از این تعداد حدود 68 نفر از طلاب و 56 نفر فارغ التحصیل و 136 نفر از سایر دانشگاه ها هستند و تعداد 129 از طریق فرایند جذب اختصاصی راه یافته‌اند.
وی افزود: در حال حاضر 1488 نفر مشغول به دوره کارآموزی هستند که در سال 95 تعداد 1032 نفر مرحله کارآموزی را به اتمام و کار قضایی را شروع می کنند.
قائم مقام مرکز آموزش قوه قضاییه تصریح کرد: در سال 96، 596 نفر فارغ التحصیل می شوند.
عاملی افزود: به نظام جذب در سال 95 توجه کردیم و سنجش استعداد شغلی در سال 95 به آزمون ما اضافه شد. همچنین مرحله استعداد قابل توجه است و به همین دلیل مرحله استعداد شغلی را به آزمون اضافه کردیم و مساله دیگر نیز تشکیل پرونده شخصیت برای داوطلبان قضاوت است که سنجش شخصیت نیز به مرحله قضاوت اضافه شد.
عاملی ادامه داد: اخیرا با دستور معاون منابع انسانی قوه قضاییه خدمات مشاوره برای عزیزان در حال راه اندازی است و موضوع دیگر در سال 95 توجه به نیازهای آموزشی کارموزان قضایی بود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درسنامه دوره کاراموزی قضایی قریب به 50 عنوان تهیه شد. این درسنامه ها شامل ارای وحدت رویه مورد نیاز و نمونه سرفصل است که در اختیار کارآموزان قرار می گیرد. مساله دیگر هم اصلاح نطام ارزیابی و دوره کارآموزی است که قبلا کلاسی برگزار می شد و قرار شده که این ارزیابی ها سراسری برگزار شود.
وی در پایان گفت: مساله نهایی مربوط است به ارزیابی علمی قضات ازمایشی که از عزیزانی که تازه وارد بخش قضایی می شوند این امر صورت می گیرد و وضعیت علمی کارآموزان مورد ارزیابی قرار می گیرد و اشکالات و ایرادات آنها از طریق تذکر به عزیزان منتقل می شود.
--------------------------------------------
اطلاعیه اتحادیه کانون‌های وکلا درباره اطلاع‌رسانی آزمون وکالت

اطلاعیه اتحادیه کانون‌های وکلا درباره اطلاع‌رسانی آزمون وکالت

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) درباره اعلام نتایج آزمون وکالت، اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، بدین وسیله به اطلاع داوطلبانی که در آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۵ کانون های وکلای دادگستری ایران در تاریخ ۵/ ۹/ ۹۵ شرکت کرده‌اند می‌رساند که کارنامه نتایج داوطلبان صرفا توسط سازمان‌سنجش آموزش کشور در وبسایت www.sanjesh.org منتشرخواهد شد؛ لذا زمان اعلام نتایج توسط سازمان، متعاقبا اعلام می شود.
ضمناً سئوال ۱۱۴ همچنان که قبلاً سازمان سنجش در زمان نشر کلید اعلام کرده با تاثیر مثبت محاسبه خواهد شد و این سئوال حذف نشده است.
--------------------------------------------
تعیین تکلیف استخدام 13 هزار نیروی شوراهای حل اختلاف کشور
معاون قوه قضائیه مطرح کرد
تعیین تکلیف استخدام 13 هزار نیروی شوراهای حل اختلاف کشور

معاون قوه قضائیه گفت: برای تعیین تکلیف استخدام 13 هزار جوانی که در شوراهای حل اختلاف فعالیت می‌کنند باید فکر جدی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمدکاظم احمدی میانجی ظهر امروز در نهمین همایش بزرگ شوراهای حل اختلاف استان فارس در این شهر اظهار داشت: برای تعیین تکلیف استخدام 13 هزار جوانی که در شوراهای حل اختلاف فعالیت می‌کنند باید فکر جدی کرد.
وی افزود: برای استخدام جوانانی که با شورا همکاری می‌کنند تنها موردی که به نظر رسید این بود که به قوه قضائیه اعلام کردیم در گزینش‌های استخدامی خود، 20 درصد را به اعضای شورای حل اختلاف اختصاص دهد که این کار اجرایی خواهد شد.
این مقام مسؤول ادامه داد: در حال حاضر 25 هزار نفر از نیروهای ما بازنشستگان دستگاه‌های دولتی بوده و مشکلی از بابت حقوق و مزایا ندارند اما برای 13 هزار نفر باقی‌مانده که بیشتر آنها جوان و دارای مدارک دانشگاهی هستند باید فکر جدی بکنیم.
احمدی‌میانجی گفت: به جوانی که چند سال با شوق و علاقه با شورای حل اختلاف همکاری داشته و وقت گذاشته نمی‌توانیم بگوییم که برود به سلامت و یا تمام عمر را افتخاری برای ما کار کند، بنابراین انتظار ما برخورد مناسب با این نیروهاست.
معاون قوه قضائیه با اشاره به کمبود بودجه دولت اظهار داشت: شوربختانه ما به خشکسالی دولت خوردیم که توان کمک به شوراهای حل اختلاف را ندارد و هرگاه نوبخت معاون رئیس جمهور را برای گرفتن بودجه دیدم، وی به مزاح گفت گریه می‌کنم اما پول نمی‌توانم پرداخت کنم!
وی در ادامه با تحلیل موقعیت فعلی شوراهای حل اختلاف، گفت: با وجود تمام مشکلات حرکت شوراها روبه‌جلو بوده و آینده‌ای روشن برای آن متصور می‌شود و سعی می‌کنیم در ماه‌های آخر امسال جبران عقب‌افتادگی‌های ابتدای سال را بکنیم.
این مقام مسؤول همچنین اظهار داشت: امروز وضعیت جامعه به لحاظ صبر و تحمل یکدیگر مناسب نیست و نمی‌دانم چرا ما انسان‌ها با هم خوب نیستیم و برای همدیگر دلسوزی نداریم.
احمدی‌میانجی افزود: هر کس در هرکجا که کار می‌کند از دیگری شکایت دارد و این با تعالیم ارزشمند دینی ما هیچ تناسبی ندارد و زمانی که زن‌ و شوهری به هر دلیلی می‌خواهند از یکدیگر جدا شوند، با بدترین شکل ممکن و با ایجاد دعوا و نفرت این کار صورت می‌گیرد و آستانه تحمل‌ها به‌شدت پایین آمده است.
وی ادامه داد: در نگاه رحمانی به دنیا هر کاری که موجب تفرقه شود حرام است و خداوند محبت و دوستی را در قلب انسان جای‌ داده است تا آن را نثار یکدیگر کنند، نه اینکه با کوچک‌ترین برخورد کار به دعوا و تشکیل پرونده قضایی بکشد.
این مقام مسؤول همچنین با اشاره به اینکه به هر شهرستانی که می‌رود به دلیل کمبود امکانات و مشکلات دچار شرمندگی در برابر اعضای شورای حل اختلاف می‌شود، خاطرنشان کرد: 30 سال در قوه قضائیه کار کردم و به‌اندازه این چند سالی که در شورای حل اختلاف بودم تحقیر نشدم، چراکه هرکجا می‌روم جوانان به سراغ من می‌آیند و برای حل مشکل استخدامی راه حل می‌طلبند.
احمدی‌میانجی افزود: من به تمام اعضای جوان شورای حل اختلاف قول می‌دهم که مانند فرزندان خودم برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنم و حتی زمانی که ریاست قوه قضائیه به من گفت نیروهای شایسته شورا را برای استخدام به دادگستری خواهیم برد، بنده گفتم ایرادی ندارد و ما از نیروهای بازنشسته جای آن‌ها را پر خواهیم کرد.
به گزارش فارس، پس از سخنان معاون قوه قضائیه،ساختمان مرکزی شورای حل اختلاف این استان با حضور مسؤولان استانی و کشوری در شیراز گشایش یافت و از امروز با ایجاد سامانه مدیریت جدید پرونده‌های قضایی، استان فارس به‌صورت رسمی به شبکه ملی عدالت قوه قضائیه متصل شد.
------------------------------------------
۱۶دی نتایج آزمون اخذ پروانه وکالت ۹۵ اعلام می‌شود
سازمان سنجش:
۱۶دی نتایج آزمون اخذ پروانه وکالت ۹۵ اعلام می‌شود

سازمان سنجش زمان اعلام نتایج آزمون متقاضیان پروانه وکالت را اعلام کرد.
سازمان سنجش آموزش کشور بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت کننده در آزمون‌ ورودی متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (مورخ ۱۳۹۵/۹/۵) می‌رساند که نتایج آزمون مذکور از طریق سایت این سازمان به نشانی www. sanjesh. org در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ (تا ساعت ۱۸) برای اطلاع داوطلبان ذینفع اعلام خواهد شد.
--------------------------------------
1400 هیات علمی در ردیف جذب وزارت علوم قرار دارند
رئیس هیات عالی جذب هیات علمی دانشگاه های کشور:
1400 هیات علمی در ردیف جذب وزارت علوم قرار دارند

رئیس هیات عالی جذب هیات علمی دانشگاه های کشور در همایش منطقه ای هیئت‌های اجرایی جذب هیئت علمی دانشگاه‌های هرمزگان و کرمان که به میزبانی دانشگاه هرمزگان برگزار شد، از قرار گرفتن 1400 نفر در ردیف جذب هیئت علمی وزارت علوم خبرداد.
‌به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی کی نژاد در این همایش طی سخنانی عنوان کرد: دو چالش در رابطه با جذب هیئت علمی در دانشگاه ها مطرح است، یکی ردیف استخدامی در برنامه ششم توسعه و دیگری باقیمانده سهمیه جذب برنامه پنجم توسعه است که در این همایش همگی بر سر کلیات چگونگی اجرای آن به توافق رسیدند که بر این اساس برای وزارت علوم حدود 1400 نیرو در ردیف جذب قرار گرفت و در وزارت بهداشت این نیاز 2000 نفر پیش بینی شده است.
وی تاکید کرد: هیئت های علمی باید در جهت پیشبرد سطح علمی و آموزشی دانشجویان بسیار تأثیرگذار باشند و همیشه جهت رو به رشد را برای دانشجویان فراهم کنند.
کی نژاد تصریح کرد: انتظار داریم هسته های نخبگان حول محور اساتید تشکیل شوند تا در آینده دانشگاه‌ها هیئت علمی جایگزین را خود پرورش داده باشند .لذا تشکیل چنین جلساتی می تواند در پیشبرد علمی دانشگاه ها تأثیرگذار باشد.
در ادامه این نشست دبیر هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی اظهار داشت: اهداف این جلسات سؤالات و پیشنهادات دبیران جذب هیئت علمی در راهبرد بهتر جذب هیئت های علمی دانشگاه‌ها است تا بتوانیم نکات مورد نیاز را به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی برسانیم.
جواد محمدی ادامه داد: سامانه محور بودن جذب هیئت های علمی این امر را تسریع بخشیده است به طوری که مشکلات پیش روی گذشته در خصوص نیازهای دانشگاه ها و تسریع در جذب هیئت های علمی با به وجود آمدن این سامانه برطرف شده است.
وی خاطرنشان کرد: نظام جدید جذب هیئت علمی باعث شده مسائل حاشیه‌ای جذب بسیار کمتر شده و فرآیند این کار تسهیل شود و بسیاری از مراجعات حضوری در این خصوص نیز کمتر شده است.
محمدی گفت: در رابطه با مسئولان ردیف های استخدامی نیز جلساتی را تشکیل داده ایم و هم اکنون رسیدگی به درخواست ها بهتر انجام می شود که رضایت افرادی که اقدام به جذب می کنند را به همراه داشته است.
به گزارش ایسنا، در پایان این همایش نیز دبیران جذب هیئت علمی و رؤسای دانشگاه‌های سطح استان های هرمزگان و کرمان ضمن ارائه گزارشهایی از وضعیت دانشگاه خود، مسائل و مشکلات خود را در خصوص جذب هیئت های علمی مطرح کردند.
------------------------------------------
فراخوان جذب هیات علمی ۱۶ بهمن95 منتشر می شود
زمانبندی فراخوان اعلام شد؛
فراخوان جذب هیات علمی ۱۶ بهمن 95 منتشر می شود

فراخوان جذب اعضای هیات علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور (بهمن ماه ۱۳۹۵) از ۱۶ بهمن منتشر می شود و داوطلبان تا ۳۰ بهمن می توانند ثبت نام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، برنامه زمانبندی هفدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور (فراخوان بهمن ماه ۱۳۹۵) اعلام شد.
پیرو سیاست های ابلاغی از سوی شورایعالی انقلاب فرهنگی و هیأت عالی جذب، فرآیند هفدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از ۲۰ دی ماه ۹۵ آغاز می شود و تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد.
فراخوان از ۱۶ بهمن منتشر می شود و داوطلبان تا ۳۰ بهمن فرصت دارند در این فراخوان شرکت کنند.
فرآیند جذب از سوی دانشگاهها نیز از ۱۵ اسفندماه آغاز می شود و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۶ ادامه دارد.


آگهی دهنده: استخدام جدید 94 و سال 95
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سایر استخدام در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۰/۲۴
بازدید: 1226 بار
ایمیل: