آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»سایر استخدام»آگهی و اخبار استخدام دولتی آبان 95
آگهی و اخبار استخدام دولتی آبان 95-pic1

آگهی و اخبار استخدام دولتی آبان 95

برگزاری آزمون‌های استخدامی در 21 آبان ماه

برگزاری آزمون‌های استخدامی در 21 آبان ماه

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تاریخ پرینت کارت از 10 آبان روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده سومین آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی کشور، دانشکده‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش با توجه به خوشه‌های شغلی انتخاب داوطلبان و بر حسب مورد صبح و یا بعد ‌از ظهر جمعه 21 آبان در مراکز استان‌ها و برخی از شهرستان‌ها برگزار می‌گردد.
وی ادامه داد: اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تاریخ پرینت کار و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون و شهرستان‌های برگزاری آزمون از روز دوشنبه 10 آبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
توکلی یادآور شد: اطلاعیه مذکور در نشریه طیف سنجش در روزهای دوشنبه 10 آبان و 17 آبان منتشر می‌شود.



بررسی برگزاری آزمون سردفتری در کمیسیون خاص
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور :
بررسی برگزاری آزمون سردفتری در کمیسیون خاص

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از بررسی برگزاری آزمون سردفتری در کمیسیون تخصصی این سازمان خبر داد و گفت: درآینده ای نزدیک نتایج این بررسی اعلام می شود.
احمد تویسرکانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت برگزاری آزمون سردفتری در کشور گفت: در ماده ۵ قانون دفاتر اسناد رسمی قید شده است که به ازای هر ۱۵ هزار نفر از جمعیت یک دفترخانه ایجاد شود که خوشبختانه در شرایط فعلی کشور از این تناسب برخوردار است.
وی با اشاره به ضرورت افزایش تعداد دفترخانه ها در کشور، گفت: برای افزایش این تعداد، اصلاحات قانونی را از مجلس خواسته‌ایم تا بتوانیم آزمون سردفتری برگزار کنیم.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: با توجه به مشکلات قانونی موجود، تفسیری مطرح شده است تا در شهرستان‌هایی که دفتر اسناد رسمی و یا جمعیت متناسب را ندارند، آزمونی برگزار کنیم که در همین رابطه کمیسیونی تشکیل شده و این کمیسیون تخصصی مشغول بررسی موارد هستند و نتیجه کار آن در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.
تویسرکانی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد امسال آزمون سردفتری برگزار شود؟ گفت: قطعا امسال آزمونی در این رابطه برگزار نخواهد شد.




صدور مجوز جذب ۱۷ هزار نفر در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور:
صدور مجوز جذب ۱۷ هزار نفر در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

مجوز جذب 17 هزار نفر در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صادرشد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در بیست و سومین همایش مدیران منابع انسانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت : ۱۷ هزار مجوز استخدام صادر شده که از این تعداد یک هزار نفر هیئت علمی و ۱۶ هزار نفر در بخش های دیگر وزارت مشغول به کار میشوند.
احمد ماهی با اشاره به داشتن بیشترین کمبود در بخش پرستاری افزود : بیش از ۸ هزار نفر از نیرو های استخدام شده را پرستاران تشکیل خواهند داد.
ماهی گفت :وزارت بهداشت بیش از یکصد و 70 هزار نیرو کمبود دارد و ما به دنبال مجوز برای رفع کمبود نیروی انسانی هستیم.




دریافت مدارک متقاضیان استخدام بیمارستان شهید بقایی 2

دریافت مدارک متقاضیان استخدام بیمارستان شهید بقایی 2

مدیر نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از دریافت مدارک 3 هزار و 500 متقاضی استخدام خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر پژمان بختیاری مدیر نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه پس از بهره برداری از فاز اول بیمارستان شهید بقایی 2 با مساعدت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، مدارک 3500 متقاضی استخدام دریافت شد، درمان و آموزش پزشکی مجوز بکارگیری 350 نفر در قالب نیروی شرکتی که 280 نفر نیروی اصلی بهداشتی-درمانی و 70 نفر کادر پشتیبانی اداری و خدماتی گرفته شد، گفت: دوشنبه 23 مهرماه فراخوان جذب از طریق پورتال دانشگاه به اطلاع عموم رسانده شد و مهلت ثبت نام اینترنتی تا چهارشنبه 27 مهرماه جهت نیروهای پشتیبانی ادامه داشت.
وی با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان کادر درمانی تا جمعه 30 مهرماه تمدید شد و در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 مهرماه بررسی مدارک متقاضیان کادر پشتیبانی انجام و مهلت تحویل مدارک کادر درمانی و بهداشتی تا جمعه 7 آبان ماه تمدید شد، تصریح کرد: تا کنون مدارک 3500 نفر از متقاضیان دریافت شده است،
دکتر بختیاری در پایان بیان داشت: برای برقراری عدالت برای رشته هایی که متقاضی زیادی دارند، انجام آزمون، مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت که اطلاعیه آن بر روی پورتال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به نشانی http://jazb.ajums.ac.ir/ بارگذاری خواهد شد.


آگهی دهنده: استخدام جدید 94 و سال 95
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سایر استخدام در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۸/۲
بازدید: 1142 بار
ایمیل: