آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»سایر استخدام»استخدام دستگاههای اجرایی، دولتی، دانشگاه
استخدام دستگاههای اجرایی، دولتی، دانشگاه-pic1

استخدام دستگاههای اجرایی، دولتی، دانشگاه

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور آغاز شد

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند از امروز (یکشنبه 11 مهرماه) تا شنبه (17 مهرماه) نسبت به ثبت نام در این آزمون ها اقدام کنند.
حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (12 دستگاه) و همچنین آزمون استخدامی نیروی انسانی برای 68 دانشگاه علوم پزشکی از روز گذشته روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
وی گفت: داوطلبان متقاضی ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی کشور می توانند از امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
توکلی افزود: داوطلبانی که قبلا در این آزمون ها ثبت نام کرده بودند نیز می توانند با توجه به اصلاحات اعلام شده در دفترچه، اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده سومین آزمون دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور روز جمعه 21 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: ثبت نام در سومین آزمون دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور به دلیل پذیرش عادلانه جنسیتی، از سوی رییس جمهوری لغو شده بود که با اصلاحیه جدید 300 فرصت شغلی برای زنان در این آزمون ها فراهم شد.




برگزاری سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی در فارس

سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی در استان فارس برگزار می شود.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ساسان تاجگردون رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: متقاضیان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، فردا 11 مهر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند.
تاجگردون افزود: این آزمون جمعه 28 آبان برگزار می شود و داوطلبانی که در مرحله نخست موفق به ثبت نام نشده اند می توانند از فرداتا هفدهم مهر با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.
وی افزود: همچنین داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را بر اساس اصلاحات جدید دفترچه راهنما که (امروز) در سایت سنجش منتشر می شود ویرایش کنند.
ساسان تاجگردون گفت: با توجه به تغییراتی که در دفترچه راهنمای این آزمون اعمال شده است، امکان حضور بانوان در حداقل 300 فرصت شغلی جدید فراهم شد و بانوان متقاضی شرکت در این آزمون می توانند از طریق سایت سنجش ثبت نام کنند.
وی تصریح کرد: این آزمون ابتدا قرار بود 19 شهریور برگزار شود اما طبق دستور رییس جمهوری مبنی بر لزوم رعایت عدالت جنسیتی در استخدام های بخش دولتی، این آزمون28 آبان برگزار می شود.




جذب ۵ هزار بهورز در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد‌

رئیس گروه نیروی انسانی مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت نیازمند ۵ هزار بهورز است که جذب این تعداد نیرو در دستور کار قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسبزوار، ناهید جعفری ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز بهورز اظهار داشت: 17 هزار و 792 خانه بهداشت فعال در کشور فعالیت دارند که 31 هزار و 290 بهورز در این مراکز خدمات دهی می‌کنند.
وی با بیان اینکه تعداد خانه‌های بهداشت در کشور باید 18 هزار مرکز باشد، افزود: وزارت بهداشت نیازمند 5 هزار بهورز است که جذب این تعداد نیرو در دستور کار قرار دارد.
رئیس گروه نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای قرارگیری شغل بهورزی به عنوان مشاغل سخت خاطرنشان کرد: این امر یک پروسه پیچده و زمان بر است و درحال حاضر مراحل اولیه این کار در سازمان مدیریت در حال پیگیری است. یکی از مزایای مشاغل سخت این است که با توجه به سختی شغل، با حقوق 30 روز سال‌های خدمت کاهش می‌یابد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان سبزوار نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح نخستین مرکز آموزش بهورزی سبزوار در سال 1360 اظهار داشت: دومین مرکز آموزش بهورزی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان جغتای به بهره‌برداری رسید.
مریم مسعودی‌فر افزود: این مرکز ظرفیت آموزش 30 دانش آموز بهورز را دارد ضمن اینکه جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شامل 40 درصد جمعیت روستایی و 60 درصد جمعیت شهرنشین است. درحال حاضر 193 خانه بهداشت در پنج شهرستان سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن فعال هستند که 306 بهورز در این مراکز به نیازمندان حوزه سلامت ارائه خدمات می‌کنند.
مسعودی‌فر با بیان اینکه بهورزان مهم‌ترین نقش در شناسایی و پیشگری از بیماری‌ها را دارند، خاطرنشان کرد: تغییر شاخص‌ها در کشور و شهرستان‌ها نشان‌دهنده عملکرد خوب بهورزان است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس نیز با بیان اینکه توسعه هر جامعه‌ای به سلامت آن جامعه بستگی دارد و در دولت یازدهم به امر سلامت توجه ویژه‌ای شده است، اظهارداشت: بهداشت و درمان دو محور اصلی سلامت هستند و بهداشت بر درمان نیز مقدم است چرا‌که بهداشت اهمیت بسزایی در پیشگیری بیماری‌ها دارد.
رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به بهورزان شود افزود: با توجه به اینکه بهورزان در مناطق روستایی خدمت‌رسانی می‌کنند و مردم روستا به‌دلیل اینکه نوع کار و منبع درآمدشان در ارتباط با دام و طیور است با آلودگی‌های خاصی مواجه هستند.
وی با بیان اینکه بهورزان پیشخوان و جلوگیری‌کننده بسیاری از بیماری‌ها هستند، عنوان کرد: امروز توجه به این بخش سبب شده شاخص‌های درمانی بالاتر از گذشته باشد. سبزوار با کمبود 70 ‌بهورز روبه‌رو است که امیدواریم با تامین نیروی انسانی بار سنگینی که بر دوش بهورزان شهرستان است کاهش پیدا کند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به سامانه سیب خاطرنشان کرد: امروز مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این طرح بسیار موفقیت‌آمیز عمل کرده‌اند و در شهرستان تمامی پرونده‌های روستائیان الکترونیکی شده است.
سبحانی فر با اشاره به توجه مجلس به بهورزان گفت: در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه‌ای به این بخش شده ‌و این بخش یکی از موفق‌ترین بخش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.



آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی از فردا

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام جدید و ویرایش اطلاعات در سومین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی از فردا ۱۱ مهر خبر داد.
دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات دفترچه ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (۱۲ دستگاه ) همچنین آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشوری بعد از ظهر امروز منتشر می شود.
وی یادآور شد: متقاضیان ثبت نام برای شرکت در این دوره آزمون های استخدامی می توانند از فردا ۱۱ مهرماه تا شنبه ۱۷ مهر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون ها اقدام کنند.
توکلی اظهار داشت: با توجه به تغییرات و اصلاحات اعمال شده در ظرفیت های استخدامی، داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند هم می توانند با توجه به اصلاحات اعلام شده نسبت به ویرایش فرم ثبت نامی خود در مهلت اعلام شده، اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی جمعه ۲۱ آبان برگزار می شود.



رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: ضرورت استخدام تمامی امدادگران دارای درجه ایثار

رئیس جمعیت هلال‌احمر در سفر به استان اردبیل از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری اردبیل – سرعین (یادمان شهدای امدادگر) بازدید و بر ضرورت استخدام تمامی امدادگران دارای درجه ایثار تاکید کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر سید امیرمحسن ضیائی، عصر جمعه به همراه دکتر شریفی، معاون سیاسی - امنیتی استاندار اردبیل، از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری اردبیل – سرعین (یادمان شهدای امدادگر)بازدید کرد و در جریان نحوه فعالیت‌ها و ارائه خدمات امدادگران به هموطنان در این پایگاه قرار گرفت.
دکتر ضیائی پس از گفت‌وگوی صمیمانه با امدادگران این پایگاه، خطاب به رئیس سازمان امداد و نجات، تاکید کرد: امدادگران دارای درجه ایثار باید جدای از اولویت در آزمون استخدامی، به هر نحو ممکن به استخدام جمعیت هلال‌احمر درآیند.



استخدام نیرو در سازمان هواشناسی بعد از وقفه 10 ساله

معاون توسعه و پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از جذب 120 نیروی جدید در سازمان خبر داد.
علی عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سازمان هواشناسی در حال جذب تعدادی نیرو برای بهبود زیرساخت نیروی انسانی است، اظهار کرد: بیش از 10 سال است که در ستاد مرکزی سازمان هواشناسی کشور جذب نیرو نداشتیم و تنها در مقاطعی تعدادی نیرو به صورت قراردادی جذب شدند.
وی ضمن اشاره به جذب 120 نیروی انسانی در سراسر کشور، بیان کرد: غالب آنها در ستاد مرکزی هواشناسی در بخش‌های پیش بینی، فناوری اطلاعات، فنی، بخش تحقیقات و پژوهشکده‌های هواشناسی و اقلیم شناسی مشغول به کار می‌شوند که امیدواریم این نیروها تحولی در سازمان ایجاد کنند. در حال حاضر آزمون پذیرش نیرو از طریق سازمان سنجش انجام شده و مصاحبه‌ها صورت گرفته است، قبول شدگان نهایی نیز به سازمان هواشناسی اعلام شده‌اند که بزودی وارد بدنه سازمان می‌شوند.
معاون سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر اینکه برنامه تکمیل نیرو در ستاد و استان ها در سال‌های آینده نیز داریم افزود: سازمان هواشناسی در سال های گذشته از طریق دو لایه اصلی خدمات خود را به کاربران عمومی و تخصصی ارائه داده است. لایه اول ستاد مرکزی سازمان است، لایه دوم ادارات کل هواشناسی مستقر در مراکز استان‌ها است، علاوه بر اینها بنا داریم دو لایه دیگر هم اضافه کنیم. لایه سوم ارائه خدمات به کاربران نهایی از طریق کارشناسان هواشناسی مستقر در شهرستان ها و لایه چهارم ارائه خدمات به کاربران روستایی از طریق دهیاری ها و کارشناسان مرتبط و آموزش دیده خواهد بود.
عابدینی با بیان اینکه سازمان در اکثر شهرستان‌های کشورایستگاه و کارشناس هواشناسی مقیم دارد که لایه سوم را تشکیل می دهند، گفت: در حال حاضر این نیروها در شهرستان‌ها وظیفه دیده‌بانی و پایش جو را به نحو مطلوب و مطابق استاندارد سازمان هوشناسی جهانی برعهده دارند و قرار است با تکمیل خودکارسازی این ایستگاه ها کارشناسان فوق فرصت کافی برای توسعه هواشناسی کاربردی و مشاوره در سطح شهرستان را داشته باشد. وی تاکید کرد: در نتیجه ایجاد لایه سوم این نیروها می‌توانند در حوزه‌های کشاورزی، حمل و نقل، گردشگری، کاهش آثار مخاطرات جوی، محیط زیست، هواشناسی دریایی و سایر موارد مرتبط به کاربران نهایی ارائه خدمات و مشاوره علمی بدهند. در برخی از استان ها تا حدودی پیشرفت حاصل شده است که موفقیت آمیز بوده است.
خدمات سازمان هواشناسی به کشاورزان
وی در ادامه با بیان اینکه لایه چهارم مربوط به روستاهاست و باید از طریق دهیاری‌ها، کارشناسان ترویج و سایر کارشناسان خدمات هواشناسی کاربردی به کاربران نهایی در روستاها منتقل شود افزود: لازمه آن، این است که دهیارها و کارشناسان ترویج از طریق لایه سوم آموزش لازم را ببینند و خدمات هواشناسی را در حوزه های مختلف از جمله زمان مناسب شخم زدن، کاشت محصول، آبیاری، کود دهی، توصیه برای انجام اقدامات قبل از رخداد پدیده های مخرب جوی مانند سرمازدگی و جمع آوری محصول در اختیار روستاییان و کشاورزان قرار دهند که این موضوع در راستای دستیابی به اقتصاد مقاومتی و عملی شدن خواست مقام معظم رهبری کمک رسان خواهد بود.


آگهی دهنده: استخدام جدید 94 و سال 95
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سایر استخدام در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۷/۱۲
بازدید: 642 بار
ایمیل: