آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»سایر استخدام»استخدام پرستار و آموزش و پرورش مهر95
استخدام پرستار و آموزش و پرورش مهر95-pic1

استخدام پرستار و آموزش و پرورش مهر95

به کارگیرى ١١هزار کمک پرستار حرفه اى از طریق آزمون استخدام

معاون پرستارى وزارت بهداشت از به کار گیرى نیروهاى حرفه اى و غیرحرفه اى براى جبران کمبود پرستار خبر داد.
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد میرزابیگى معاون پرستارى وزارت بهداشت در نشست خبرى که امروز در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد، بیان کرد: قطب نماى حرکت ما در وزارت بهداشت، بیماران، مردم و رضایتمندی آنهاست چراکه پرستاران لایه هاى مختلف خدمت رسانى را تشکیل مى دهد.
وى در خصوص دستاوردهاى معاونت پرستارى در دولت یازدهم بیان کرد: سالیانه برنامه‌هاى معاونت پرستارى در شوراى معاونان تصویب شده و در کتاب برنامه ریزى عملیاتی وزارت بهداشت قرار گرفته است. از طرفى على رغم برخى شبهات، معاونت و ارتقا جایگاه مدیریت پرستارى در دانشگاه هاى علوم پزشکى تثبیت و خدمات پرستارى به سطوح حرفه اى و غیرحرفه اى سطح بندى شده است.
معاون پرستاری وزارت بهداشت بیان کرد: این معاونت براى پوشش حجم کمبودهاى پرستارى نیاز به اقدامات ریشه اى داشت که یکى از این موارد سطح بندى بود.
وی افزود: اقدام دیگر که در زمینه کمبود پرستار انجام شد، ابلاغ بخشنامه‌هاى به کارگیرى ١٦ هزار پرستار در طرح تحول سلامت بود که براساس این ابلاغیه تعداد ٤هزار پرستار با آیین نامه دانشجویى، ٧ هزار و ٥٠٠ نفر از طریق طرح و تداوم طرح، ٥ هزار نفر از طریق جایگزینى مرخصى زایمان و ١١ هزار نفر نیروى حرفه اى با کمک آزمون استخدامى دولتى به صورت موقت به کار گرفته شدند.
میرزابیگى از انجام بازنگرى اساسى در شیوه نامه اعتباربخشى جدید و کاهش حجم سنجه هاى اعتباربخشى خبر داد و افزود: نیروهاى شرکتى با مشکلاتى از جمله رعایت نشدن حقوق و تحت پوشش بیمه نبودن روبه رو بودند که راهکار شرکتى شدن در نظر گرفته شد. براى رفع مشکلات پرستاران شرکتى دو بخشنامه ابلاغ کردیم که بر اساس آن کارشناس پرستارى خرید خدمت نباید کمتر از دو میلیون و ٧ هزار تومان درآمد داشته باشد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: مبلغ ٦٤٠ میلیارد ریال در اواخر سال گذشته براى پاویون هاى پرستارى هزینه شد. از طرفى این بد است که بیمار را با شماره تخت صدا بزنیم و بیمار، پرستار خود را نشناسد، در نتیجه روش case method ابلاغ شد و امیدواریم مردم از این روش خدمت با کیفیت و خوبى را دریافت کنند.
میرزابیگى ادامه داد: با اجراى طرح تحول نظام سلامت ١٦ هزار پرستار به کار گرفته شدند که 9 هزار نفر براى افزایش بار مراجعات و ٧ هزار نفر براى بیمارستان هاى تازه ساخت بود، همچنین از سال آینده شاهد فارغ التحصیلى ١١ تا ١٢ هزار پرستار هستیم که تا قبل از این دوره سالانه حدود پنج هزار فارغ التحصیل داشتیم.
وى افزود: آزمون استخدامى آبان ماه برگزار مى شود که پس از گذشت حدود 2 ماه فرآیند گزینش، نیروها مشغول مى شوند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: همه ما از نظام فى فور سرویس مى نالیم و از ابتدا که قانون تعرفه گذارى را مى نوشتم به دنبال نظام فى فور سرویس نبودم. در ذهن برخى این ذهنیت هست که پرستاران هم مانند پزشکان براى هر پروسیجر هزینه دریافت کنند که غیر ممکن است.
میرزابیگى در خصوص مهاجرت پرستاران اطهار داشت: از جامعه ٢٠٠ هزار نفرى، مهاجرت ٢٠٠ یا ٣٠٠ نفر مشکلى ندارد، از طرفى نباید صرفا به رفتنشان فکر کرد بلکه باید آماری از برگشت این افراد نیز ارائه داد.



جذب ۱۰ هزار نفر برای آموزش‌وپرورش

ثبت‌نام مجدد برای سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از امروز یکشنبه ۱۱ مهر آغاز و تا ۱۷ مهر ادامه دارد که وزارت آموزش و پرورش از طریق برگزاری آزمون استخدامی نسبت به جذب تعداد 10 هزار نفر بصورت پیمانی اقدام می‌‌کند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی باید در تاریخ 19 شهریور 95 برگزار می‌شد اما با دستور رئیس‌جمهور برگزاری این آزمون به تعویق افتاد.
حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه یکشنبه 10 مرداد هیئت دولت، دستور داد تا هنگام اطمینان از تأمین حقوق زنان در فرصت‌های شغلی، برگزاری آزمون استخدامی به تعویق بیفتد و سهمیه‌های جنسیتی در جهت رعایت عدالت، اصلاح شود.
پس از آن و براساس هماهنگی‌های صورت گرفته امکان حضور بانوان در حداقل 300 فرصت شغلی جدید فراهم و مقرر شد تا این آزمون جمعه 21 آبان 95 برگزار شود. براین اساس فرصت ثبت‌نام مجدد برای زنان و سایر داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در این آزمون از امروز (یکشنبه 11 مهر تا شنبه 17 مهر 95 ) فراهم شد همچنین افرادی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در بازه زمانی فوق برای ویرایش اطلاعات اقدام کنند.
طبق اعلام سازمان سنجش کشور براساس اعلام سازمان اداری واستخدامی، اصلاحات جدید در دفترچه راهنما صورت گرفته است همچنین اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون استخدامی برای شغل‌محل‌های وزارت آموزش‌و پرورش در روز چهارشنبه مورخ 14 مهر 95 به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
وزارت آموزش و پرورش از طریق برگزاری آزمون استخدامی نسبت به جذب تعداد 10 هزار نفر بصورت پیمانی اقدام می‌‌کند.
داوطلبان برای اطلاع از رشته‌های جدید و ثبت‌نام در این آزمون به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.



استخدام 200 نفر در آموزش و پرورش

استخدام 200 نفر در آموزش و پرورش

حدود200نفر در آموزش و پرورش خراسان شمالی استخدام می شوند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: : به زودی در کل کشور 10 هزار نفر جذب خواهند شد که حدود200 نفر سهمیه خراسان شمالی است.
قنبرعلی خوش آئینه افزود: این تعداد بر اساس نیازسنجی استان انجام شده که جذب آن ها از طریق آزمون سازمان سنجش خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد:روز چهارشنبه هفته جاری برابر با 14مهر 95 اطلاعات ثبت نامی این استخدامی در سایت سنجش منتشر می شود.
خوش آئینه گفت: امسال در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اکثر رشته هادرنظر گرفته شده است این بدان معناست که یک محیط برای بهره مندی تمام فارغ التحصیلان دانشگاه ها دیده شده است.
گفتنی است:زمان برگزاری آزمون آبان ماه امسال خواهدبود.


آگهی دهنده: استخدام جدید 94 و سال 95
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سایر استخدام در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۷/۱۲
بازدید: 717 بار
ایمیل: