آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»سایر استخدام»استخدام 7000 پرستار و دانشگاه آزاد
استخدام 7000 پرستار و دانشگاه آزاد-pic1

استخدام 7000 پرستار و دانشگاه آزاد

اخذ مجوز استخدام 7000 پرستار برای بیمارستان های تازه تاسیس

اقدامات سه سال معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفته دولت اعلام شد.
به گزارش وبدا، تصویب رشته مقطع کارشناسی ارشد مدیریت پرستار، تدوین برنامه های پرستاری در برنامه های مشارکتی سازمان جهانی بهداشت سال 2017 -2016 ، تدوین شاخص های ملی کیفیت مدیریت پرستار، تدوین آیین نامه جدیدHome Care ، تدوین آئین نامه، ابلاغ و اجرای برنامه کشوری روش مراقبت موردی(case method) و دستورالعمل کشوری مراقبت های پرستاری جامعه نگر و تصویب و ابلاغ آن برای اجرا و تدوین آئین نامه مراقبت پرستاری از سالمندان از مهمترین اقدامات حوزه پرستاری در سه سال گذشته بوده است.
بنابر این گزارش، به کار گیری 4000 نفر از دانشجویان گروه پرستاری ( ترم 6 به بالا ) در بالین در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاههای علوم پزشکی کشور، اخذ مجوز استخدام 7000 پرستار برای بیمارستانهای تازه تاسیس و جایگزین پرستاران بازنشسته، به کارگیری 16000 پرستار در بیمارستانهای تابعه دانشگاههای علوم پزشکی کشورو بخش های تازه تأسیس درراستای طرح تحول سلامت و تدوین، اجرا و پایش برنامه تربیت 15000 کمک پرستار به منظور جذب 10000 نفر پرستار در سال 95 از دیگر اقدامات این حوزه در سه سال گذشته بوده است.


استخدام نیروی شاهد و ایثارگر در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی

میرزاده رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه آماده‌ هستیم، تمام دانشجویان ممتاز ایثارگر را به عنوان عضو هیئت علمی استخدام کنیم، گفت: در این راستا از تعداد 157 نفر دانشجویان ممتاز ایثارگر که قرار بود در دانشگاه آزاد استخدام شوند، کار استخدام 47نفر به اتمام رسیده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین جلسه ستاد مشترک شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی که امروز(شنبه) در ساختمان بنیاد شهید برگزار شد، اظهار داشت: تعداد 118هزار نفر از دانشجویان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی، 560هزار نفر عضو هئیت علمی و 2هزار و 214 نفر از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از جمعیت شاهد و ایثارگران هستند.
وی افزود: اولین جلسه ای که در این رابطه با دانشگاه آزاد اسلامی داشته‌ایم، مربوط به سال 93 است که هدف اصلی در این جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: طبق ماده 63 قانون جامع خدمات‌ رسانی، به جامعه شاهد و ایثارگر عنوان شده که شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تمام دستگاه‌ها اجرایی شود.
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی یادآور شد: اولین جلسه ی شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهرماه سال 1394 برگزار شد و دومین جلسه آن قرار است در ماه آینده برگزار شود، ما خواستار این هستیم که این شورا در دستگاه‌هایی مانند شهرداری تهران، بسیج مستضعفان و دانشگاه آزاداسلامی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرایی شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد:‌ طبق قانون، بنیاد شهید و امور ایثارگران باید شهریه دانشجویان تحت پوشش خود را تأمین کند، در این راستا جلسه امروز را تشکیل دادیم که مهمترین بحث آن پرداخت شهریه دانشجویان تحت پوشش این نهاد بود.
*استخدام نیروی شاهد و ایثارگر در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی
در ادامه این جلسه میرزاده رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه آماده‌ هستیم، تمام دانشجویان ممتاز ایثارگر را به عنوان عضو هیئت علمی استخدام کنیم، گفت: در این راستا از تعداد 157 نفر دانشجویان ممتاز ایثارگر که قرار بود در دانشگاه آزاد استخدام شوند، کار استخدام 47نفر به اتمام رسیده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: باقی مانده این تعداد نیز در صورت تمایل، استخدام می شوند، علاوه بر این طبق قانون، دانشگاه آزاد اسلامی موظف است 20درصد از اعضای علمی خود و همچنین 25درصد از کارکنان دانشگاه را از میان جمعیت تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل خانواد شهدا و امور ایثارگران را جذب کند که این کار در دست اقدام است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تعداد شهدای مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی 46نفر و شهدای دانشگاه آزاد 250نفر است که برای این شهدا تاکنون 49 طرح فرهنگی ماندگار با عنوان یاد امام و شهدا ایجاد کرده‌ایم، تا پایان سال این یادمان‌‌ها به تعداد 87عدد افزایش پیدا می کند.
میرزاده اظهار داشت: در برخی از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی تعداد این یادمان ها برای شهدا 8 عدد و نحوه طراحی آنها به گونه‌ای است که در محل دانشگا‌ه‌ها قرار دارند.
شایان ذکر است، تاکنون تعاملات و تفاهم‌ نامه‌های متعددی میان دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایثارگران منعقد شده است.


آگهی دهنده: استخدام جدید 94 و سال 95
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سایر استخدام در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۶/۵
بازدید: 526 بار
ایمیل: