آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»سایر استخدام»اخبار استخدام دولتی خرداد 95 و تیر 95
اخبار استخدام دولتی خرداد 95 و تیر 95-pic1

اخبار استخدام دولتی خرداد 95 و تیر 95

آزمون پتروشیمی امیرکبیر اهواز 4500 داوطلب دارد

مدیر مرکز آزمون مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان از برگزاری آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در 2 نوبت صبح و عصر جمعه، 28 خردادماه در این مؤسسه خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین نیک‌اندیش اظهار کرد: این آزمون دعوت به همکاری مجتمع پتروشیمی امیر کبیر با شرکت بیش از چهار هزار و 500 متقاضی در مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم جهت برگزاری آن در نظر گرفته شده است.
نیک‌اندیش تصریح کرد: با توجه به سابقه بسیار مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در برگزاری آزمون‌های مختلف و رعایت استانداردهای مورد نیاز اجرای آزمون مانند سیستم‌های صوتی، تهویه، سرمایشی و گرمایشی، عوامل اجرایی اطلاع‌رسانی و راهنمایی متقاضیان، به‌عنوان برگزار‌کننده این آزمون انتخاب شده است.
مدیر مرکز آزمون مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان عنوان کرد: در این آزمون متقاضیان در رشته‌های مکانیک، کامپیوتر، صنایع مدیریت، محیط‌زیست، علوم تغذیه، برق و شیمی شرکت می‌کنند؛ تمام افراد شرکت‌کننده در این آزمون بومی استان هستند.
----------------------------------
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با میزان:
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی باز هم باید در آزمون جامع شرکت کنند

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی باید در آزمون جامع که مرداد ماه برگزار می شود،‌شرکت کنند. منابع مورد مطالعه تا پایان هفته آینده اعلام خواهد شد.
نعمت الله موسی پور در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در پاسخ به این پرسش که آیا پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که هم اکنون در حال گذراندن دوره های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان هستند، باید در آزمون جامع شرکت کرده و پذیرفته شوند، اظهار کرد: آزمون جامع برای پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مردادماه برگزارمی شود.
وی افزود: آزمون جامع متشکل از آزمون کتبی و مهارتی است که در بخش آزمون کتبی دو درس در هر رشته، امتحان گرفته خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: دو تا سه موضوع در دروس مختلف مد نظر است و پذیرفته شدگان باید توان و مهارتهای مربوط به شغل معلمی را کسب کرده باشند.
موسی پور ادامه داد: سه جنبه در بحث شایستگی های حرفه ای و دو موضوع درسی، مد نظر است و در آزمون شفاهی از فرد می خواهیم تا در موقعیت های پیش بینی شده، اقدام به تدریس کند و سه داور در رشته علوم تربیتی، رشته تخصصی فرد و معاون پردیس یا رئیس گروه کارورزی‌، نحوه تدریس را ارزیابی کرده و در رابطه با عملکرد فرد در شغل معلمی قضاوت می کنند.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان افزود: آزمون کتبی،‌ دانش و عملکرد فرد را می سنجد و در مرداد ماه برگزار خواهد شد اما اینکه محتوای آن شامل چه مواردی است، هنوز مشخص نیست و هم اکنون در حال تهیه چارچوب سنجش هستیم و تا انتهای هفته آینده آن را منتشر خواهیم کرد.
موسی پور گفت: چارچوب سنجش در رابطه با دروسی است که افراد باید مطالعه کنند؛ و به آنها گفته می‌شود که چه مفاد و موضوعاتی را برای آزمون جامع مد نظر بوده و منابع را نیز اعلام خواهیم کرد تا از هم اکنون اقدام به مطالعه کنند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار میزان در خصوص اینکه اگر افراد در آزمون جامع پذیرفته نشوند،‌ آیا نمی توانند به شغل معلمی بپردازند،اظهار کرد: اگر فردی در آزمون پذیرفته نشد،‌ به فاصله یک هفته مجددا از او آزمونی گرفته می شود؛ تمام افراد چه در آزمون جامع پذیرفته شوند و چه پذیرفته نشوند؛ از سوی دانشگاه فرهنگیان به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهند شد و این وزارتخانه است که بر اساس نمره افراد تصمیم می گیرد تا آنها به شغل معلمی وارد شوند یا اینکه با آنها تسویه حساب شود.
------------------------------------
وزیر آموزش و پرورش:
تلاش می کنیم آزمون استخدامی امسال زودتر برگزار شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش امسال بر اساس نیاز خود معلم حق التدریس جذب خواهد کرد و علاوه بر آن معلمان با شش سال سابقه امسال مشمول رتبه بندی خواهند شد و احکام آن ها صادر می شود.
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا ،علی اصغر فانی اظهار داشت: ‌طبق مصوبه مجلس امسال نیز تعدادی از معلمان آزاد و مربیان پیش دبستانی معلم حق التدریس جذب می‌کنیم که در آموزش و پرورش مشغول به تدریس خواهند شد.
وی گفت:‌ بخشی از کمبود نیرو در آموزش و پرورش را نیز امسال با اضافه کاری معلمان رسمی به صورت حق التدریسی جبران خواهیم کرد.
وزیر آموزش و پرورش افزود: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش از دو ماه پیش شروع شده است و تا دو ماه دیگر این ساماندهی به پایان می رسد و با مشخص شدن تعداد معلمان موردنیاز تعداد معلم حق التدریس جذب شده مشخص خواهد شد.
وی یاد آورشد: پیشنهاد استخدام 20 هزار نفر را در آموزش و پرورش به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داده ایم که شامل 10 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و 10 هزار نفر نیز فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها خواهد بود.
فانی گفت: تلاش می کنیم آزمون استخدامی امسال زودتر برگزار شود و فارغ التحصیلان دانشگاه ها با مدرک کارشناسی و بالاتر بتوانند در این آزمون شرکت کنند.
ی به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: معلمان با شش سال سابقه امسال مشمول رتبه بندی خواهند شد و احکام آن ها صادر می شود و افزایش حقوقی طبق رتبه کسب شده خواهند داشت .
-----------------------------------
جزییات وضعیت استخدامی دانشجو معلمان

معاون شورای عالی آموزش و پرورش گفت: وضعیت استخدام آموزش و پرورش مانند سایر ارگان‌های دولتی است با این تفاوت که قانون ‌متاهلین به خدمت آموزش و پرورش در‌‌ ‌مواردی لحاظ می‌شود.
احمد عابدینی معاون شورای عالی آموزش و پرورش در‌گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص وضعیت استخدامی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گفت: استخدام در‌تمامی سازمان دولتی بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری اجرایی می شود.
وی ادامه داد: بر اساس این قانون و‌اجدین شرایط استخدام ابتدا به طور آموزشی فعالیت می کنند و پس از آن بصو‌رت پیمانی و سپس رسمی در ادارات دولتی استخدام می شوند.
معاون شورای عالی آموزش و پرورش عنوان کرد: افراد با داشتن شرایط عمومی استخدام و پس از طی مراحل مذکور به طور رسمی استخدام می‌شوند.
عابدینی عنوان کرد: در آموزش و پرورش روند کار مانند سایر ادارات دولتی است و فقط در آموزش و پرورش قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش وجود دارد که به تازگی اصلاح شده است.
وی ادامه داد: بعد از اینکه این قانون اصلاح شد شرایط دانش سر‌اها حذف شده و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان مشمول این قانون شدند.
عابدینی یادآور شد: تمامی موارد مذکور برای پذیرش افراد در آموزش و پرورش وجاهت قانونی دارد و هرگونه صحبتی خلاف این شرایط تکذیب می‌شود.
معاون شورای عالی آموزش و پرورش گفت: در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش در آینده ای نزدیک علاوه بر وضعیت دانشجو معلمان که به آن پرداخته شده است،اساس نامه پیشنهادی دوره پیش دبستانی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
------------------------------------
پذیرفته شدگان آزمون گل گهر مشغول بکار می شوند

پذیرفته شدگان آزمون اخیر استخدامی شرکت معدنی وصنعتی گل گهر بزودی دعوت و مشغول بکار خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی وصنعتی گل گهر پس از اصلاح ساختار سازمانی و تدوین استراتژی و سیاست های واحد در حوزه منابع انسانی در منطقه گل گهر و همچنین نزدیک بودن به زمان افتتاح طرح های توسعه مقرر شد ۱۰۴ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اخیر که پس از طی مراحل آزمون و مصاحبه های فنی به مرحله نهایی راه پیدا کرده اند به منظور تکمیل ساختار نیروی انسانی شرکت های همکار به زودی طبق جدول زمانبندی دعوت به کار شوند.
بنا به اعلام این خبر همانطور که در اطلاعیه های قبلی نیز اعلام شده بود اصلاح ساختار نیروی انسانی شرکت با هدف افزایش بهره وری از مدتها قبل در دستور کار شرکت بوده که با استفاده از نظرات متخصصان و مشاوران در این حوزه چارت سازمانی این شرکت نهایی شده و طرح های توسعه شرکت نیز به زودی وارد مدار تولید خواهند شد و امید می رود به زودی تمام قبول شدگان این آزمون مشغول بکار شوند.
------------------------------------------------


آگهی دهنده: استخدام جدید 94 و سال 95
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سایر استخدام در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۳/۲۷
بازدید: 1171 بار
ایمیل: