آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»سایر استخدام»آخرین اخبار استخدامی تامین اجتماعی 94
آخرین اخبار استخدامی تامین اجتماعی 94-pic1

آخرین اخبار استخدامی تامین اجتماعی 94

اطلاعیه تأمین‌اجتماعی درباره آزمون استخدامی
سازمان تامین اجتماعی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اخبار و اطلاعات مرتبط با آزمون استخدامی تنها از طریق سایت رسمی سازمان و سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری پانا، در ادامه این اطلاعیه آمده است: آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی بر اساس روال قانونی و با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد و هیچ سایت و مرجع دیگری در برگزاری این آزمون نقشی نخواهد داشت.
ثبت نام کنندگان و متقاضیان استخدام در سازمان تأمین اجتماعی اطلاعات و اخبار مورد نیاز را تنها از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی tamin.ir و سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org دریافت کنند.
به داوطلبان محترم توصیه می‌شود به شایعه پراکنی‌ها و اطلاعات نادرستی که به منظور سوء استفاده مالی از داوطلبان با ادعای ارائه سوالات و یا اعلام اخبار خاص در مورد آزمون استخدامی انجام می‌شود، توجه نکنند.
منابع آزمون استخدامی تأمین اجتماعی نیز همانگونه که در اطلاعیه‌های قبلی اعلام شده بود دروس تخصصی هر رشته و همچنین جزوه آشنایی اجمالی با سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود که در سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی در دسترس قرار دارد.
----------------------------------------------------------
اعلام زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت :داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی این سازمان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی به سامانه استخدامی سازمان تامین اجتماعی و سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با اعلام این مطلب افزود: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از روز چهارشنبه 94/11/14 لغایت پنج شنبه 94/11/15 از طریق سایت های www.Estekhdam.tamin.ir و www.Sanjesh.org قابل مشاهده است و داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون می بایست از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند.
وی تصریح کرد: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی صبح روز جمعه مورخ 94/11/16 به صورت سراسری برگزار خواهد شد و اطلاعات دقیق مربوط به ساعت و محل برگزاری این آزمون نیز بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج شده است.
شایان ذکر است ثبت‌نام در این آزمون از تاریخ 94/10/12 لغایت 94/10/18 بوده است.


آگهی دهنده: درج آگهی استخدامی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سایر استخدام در تهران
به روز شده در:۱۳۹۴/۱۱/۱۳
بازدید: 1030 بار
ایمیل: