آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»سایر استخدام»زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دولتی 94
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دولتی 94-pic1

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دولتی 94

نتایج آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی 18 آذر اعلام می‌شود
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ نتایج نهایی اولین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال 94 چهارشنبه 18 آذر اعلام می‌شود.
حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درخصوص نتایج نهایی اولین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال 94 و براساس برنامه زمانی مربوط نتایج نهایی این آزمون در چهارشنبه 18 آذر 94 بر وری سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی در 18 آذر
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال 94 در روز چهارشنبه (18 آذر ماه) خبر داد.
حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در مورد نتایج نهایی اولین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال 94 و براساس برنامه زمانی مربوط ، نتایج نهایی این آزمون روز چهارشنبه 18 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.


آگهی دهنده: درج آگهی استخدامی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سایر استخدام در تهران
به روز شده در:۱۳۹۴/۹/۱۲
بازدید: 758 بار
ایمیل: