آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»سایر استخدام»استخدام جدید شهرداری و آتش‌نشانی 94
استخدام جدید شهرداری و آتش‌نشانی 94-pic1

استخدام جدید شهرداری و آتش‌نشانی 94

نیروی تازه نفس در شهرداری‌ها استخدام می‌شود
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: ۶۷ نیروی آتش‌نشان به صورت پیمانی در سال‌جاری جذب بدنه شهرداری‌ها می‌شوند که در مراحل آخر استخدامی قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، آرتیکاس اقبال پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار دلبران با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس اعلام نیاز شهرداری‌های استان برای جذب نیروی انسانی بیشتر، آزمون استخدامی طی مهر و آبان امسال برگزار می‌شود که شهرداری دلبران نیز در صورت اعلام نیاز می‌تواند از طریق این آزمون نیرو جذب نماید.
وی با تاکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در فعالیت‌های شورا و شهرداری، افزود: محور اصلی فعالیت‌های اعضای شورا و شهرداری‌های سطح استان باید بر این مبنا قرار گیرد.
به گفته اقبال، همفکری شورا و شهرداری نشان دهنده تعامل در دستگاه‌های مدیریت شهری دارد که این تعامل باید به صورت پیوسته و مداوم در راستای خدمت بهتر به مردم قرار گیرد.
این مسئول از شهرداری‌ها به عنوان ویترین تفکرات شورا نام برد و گفت: اگر شهردار عملکرد موفقی داشته باشد، بیانگر تفکرات خوب و موفق و همدلی و همفکری شورا خواهد بود و عکس آن نیز صادق است.
وی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی بیشتر به مردم دلبران تصریح کرد: ارائه خدمت بهینه به مردم باید در راس امور باشد، چرا که مردم دلبران مستحق خدمات بیشتر و مطلوب‌تری هستند.


آزمون استخدامی جذب نیرو برای شهرداری های استان کردستان برگزار می شود
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت:با توجه به اعلام نیاز شهرداری های استان، آزمون جدید استخدامی جذب نیرو برای شهرداری ها در مهر و آبان امسال برگزار می شود و شهرداری دلبران هم در صورت اعلام نیاز می تواند از طریق این آزمون نیرو جذب نماید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آرتیکاس اقبال روز یکشنبه در مراسم معارفه شهردار دلبران از توابع شهرستان قروه افزود: شرط تامین کمبود نیروی انسانی در شهرداری ها تامین حقوق پرداختی به آنان است که با وضعیت سنجی و استعلام سالانه از سوی شهرداری ها، استخدام نیرو به صورت پیمانی برای آنان امکان پذیر خواهد بود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرهای کوچک درآمد پایدار آنچنانی ندارند، افزود: شهردار، شهرداری و شورای اسلامی این وظیفه را دارند که درآمدهای پایدار را برای شهرداری تعریف و از محل تسهیلات ارزان قیمت دولتی طرح هایی را اجرایی کنند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان با اشاره به ازمون سال گذشته جذب نیرو برای ادارات آتش نشانی استان نیز گفت: 67 نیروی آتش نشان که در مراحل آخر استخدامی قرار دارند سال جاری به صورت پیمانی جذب شهرداری ها می شوند.
به گفته وی جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی باید محور اصلی فعالیت اعضای شورا و شهرداری های سطح استان قرار گیرد.
اقبال با اشاره به اینکه همفکری شورا و شهرداری نشان دهنده تعامل دستگاه های مدیریت شهری است ادامه داد: این تعامل باید به صورت پیوسته و مداوم در راستای خدمت بهتر به مردم قرار گیرد.



استخدام 20 نفر در شهرداری و آتش‌نشانی بیرجند
شهردار بیرجند گفت: در سال جاری 20 نفر از طریق آزمون در شهرداری و آتش‌نشانی استخدام شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس‌علی مدیح صبح امروز در دیدار مدیران و کارکنان سازمان آتش‌نشانی استان با استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در سالجاری 20 نفر از طریق آزمون در شهرداری و آتش‌نشانی استخدام شده‌اند.
وی با بیان اینکه باید داوطلبان مدرک لیسانس برای استخدام در آتش‌نشانی و شهرداری داشته باشند، گفت: افراد استخدام شده به ارتقاء و آمادگی سازمان آتش‌نشانی کمک می‌کنند.
شهردار بیرجند با بیان اینکه آتش‌نشانان با حداقل‌هایی که وجود دارد فعالیت می‎کنند، افزود: امیدواریم تا دو سال آینده آتش‌نشانی استان در سطح کشور مطرح شود.
معاون شهردار بیرجند نیز در این دیدار با بیان اینکه حادثه‌دیده انتظار معجزه از آتش‌نشانان دارد، خاطرنشان کرد: معجزه کردن احتیاج به امکانات قوی و توانایی جسمی و روحیه بالا دارد که بتوانیم با تمام مشکلات مقابله کنیم.
علی محمدیان با بیان اینکه کار آتش‌نشانی فقط با جبهه جنگ قابل مقایسه است، گفت: باید به مسائل روحی و روانی نیروهای آتش‌نشانی نیز توجه شود.


آگهی دهنده: درج آگهی استخدامی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان کردستان - سنندج - سایر استخدام در سنندج
به روز شده در:۱۳۹۴/۷/۸
بازدید: 1883 بار
ایمیل: