آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»بازارکار و سرمایه»سایر استخدام»استخدام بیمه سلامت و دانشگاه شاهد 94
استخدام بیمه سلامت و دانشگاه شاهد 94-pic1

استخدام بیمه سلامت و دانشگاه شاهد 94

جزئیات "استخدام" در سازمان بیمه سلامت
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران ضمن اعلام این خبر که مجوز جذب 110 نفر را از طریق استانداری‌ها دریافت کرده‌ایم، اظهار کرد: علاوه بر این پروسه جذب 200 نیروی انسانی نیز مراحل نهایی خود را در سازمان مدیریت طی می‌کند و بزودی اعلام می‌شود.
دکتر پهبد پورشبانان در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره اظهار کرد:‌ آزمون استخدامی مربوط از طریق سازمان سنجش و نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه نیروهای تخصصی جذب سازمان خواهند شد گفت: اما این پرسنل کادر درمانی نیستند، زیرا سازمان بیمه سلامت بر خلاف سازمان تامین اجتماعی دارای مراکز ملکی نیست و با خرید خدمات از بیمارستان‌های طرف قرارداد به بیمه شده سرویس ارائه می‌دهد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت افزود: پس از طی مراحل نهایی در سازمان مدیریت و ابلاغ آن، زمان و جزئیات بیشتر برگزاری این آزمون در سال جاری اعلام خواهد شد.

جذب نیرو در دانشگاه شاهد
دانشگاه شاهد جهت تامین کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود استخدام می‌کند.
به گزارش خبرنگار بازارکار،‌این دانشگاه نیروهای مورد نیاز خود را در عنوانین شغلی پرستار،‌ بهیار،‌کارشناس آزمایشگاه،‌حسابدار،‌کارشناس،‌تکنسین تجهیزات پزشکی،‌کارشناس تغذیه و مسئول خوابگاه خواهران دعوت به همکاری می‌کند.
بر اساس این گزارش،‌دارابودن مدرکت تحصیلی دیپلم تا کارشناسی ارشد در رشته‌های پرستاری، بهیاری،‌ بهداشت دهان و دندان،‌میکروبیولوژی،‌حسابداری،‌شیمی،‌علوم آزمایشگای،‌تغذیه و علوم اجتماعی برای شرکت در این فراخوان الزامی است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 12 شماره 913 نشریه بازارکار مورخ 1 اردیبهشت ماه مراجعه کنند.


آگهی دهنده: استخدامی ها
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سایر استخدام در تهران
به روز شده در:۱۳۹۴/۲/۱
بازدید: 1617 بار
ایمیل: